Case Puustelli

PUUSTELLI

Mihin nettimyyntiin panostava keittiöitä valmistava yritys enää tarvitsee omia myymälöitä, oli hätkähdyttävä kysymys, jonka kanssa kymmeniä myymälöitä Suomessa, Ruotsissa, Venäjällä ja Virossa pyörittävä Puustelli lähestyi meitä vuonna 2013. Paneuduttuamme asiaan huomasimme, ettei myymälöistä ollut syytä luopua, sillä tuotevalikoimassa on potentiaalia ja laadullisia tekijöitä, joita on mahdoton kommunikoida asiakkaalle ilman fyysisiä malleja. Ne pitäisi vain esitellä uudella tavalla.

Päädyimme Puustellin kanssa kehittämään yritykselle kokonaan uuden showroom-konseptin, jossa tapahtumat, tarjolla oleva apu, asiakaspolun varrelle houkuttelevasti ripotellut ideanurkkaukset ja teemoitetut tuotekokonaisuudet auttavat asiakasta löytämään unelmakeittiönsä ja ymmärtämään, että keittiö on paras osa kotia.

Ensimmäiset uudistetut Puustelli-myymälät valmistuivat vuonna 2013 ja niissä myynnin kasvu on ollut lähemmäs 35 prosenttia. Laadukas ympäristö auttaa tekemään laadukkaampia ostopäätöksiä.

Uudistuksen jälkeen myymälöiden myynti on kasvanut 35 %

Samuli Hintikka Project Manager, Puustelli
Case Aktia

AKTIA

55 konttorin Aktia-pankki halusi päivittää imagoaan ja erottautua kilpailijoista. Tavoitteena oli myynnin kasvattaminen mm. työntekotapoja ja myymäläilmettä uusimalla.

Teimme projektin tiiviissä yhteistyössä asiakasyrityksen design-osaston kanssa. Suunnittelemamme perheystävällisemmän imagon lisäksi sisustusratkaisuilla haluttiin tukea asiakkaan valinnanvapauden tunnetta ja konttoreiden uudenlaista roolia mm. tapahtumapaikkana. Konttoreille luotiin oma Aktia-kalusteperhe, jonka valikoimasta on helppo koota konttorikohtainen kalustus. Asiakasvirran kasvattamiseksi suunnittelussa panostettiin myös myymälän kutsuvaan katunäkyvyyteen. Työnteontapoja uudistaneista ratkaisuista johtuen vastasimme myös muutosjohtamisesta, jossa konttorihenkilöstö sitoutettiin uudentyyppiseen toimintaan.

Aktian konttoriuudistuksia on viiden vuoden aikana tehty parisen kymmentä. Uudistuksen myötä myynnin kasvu on ollut 30 prosenttia. Kiitosta suunnittelu on saanut myös tilankäytön tehostumisesta ja kustannustehokkaista sisustusratkaisuista.

Sympaattisia, kustannustehokkaita ratkaisuja.

Samuli Hintikka Project Manager, Aktia
Case Finnkino

FINNKINO

Kehitimme Finnkinolle elokuvakokemusta nostattavan elokuvateatterikonseptin, jonka mukaan suunniteltu ensimmäinen uuden ajan elokuvateatteri avattiin vuonna 2013 Kuopioon. Vuonna 2015 uudet Finnkinon elokuvateatterit valmistuvat mm. Tampereen Plevnaan ja Lappeenrannan Iso-Kristiinaan. Suurin Finnkinon teatterikompleksi, Helsingin Tennispalatsi, aukeaa täysin uudistettuna syksyllä 2015.

Legendaarinen Tennispalatsi sai uuden Finnkino-ilmeen 2015!

zeki 10 8gb multi-touch tablet http://1apotekonline.com/cialis-super-active/ den praktiserende læge clinton twp mi